دسته‌بندی‌ها

 مطالب مرتبط

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (ایرید)، این شرکت همانند...
دانشجویان دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران در روز...
نوروز ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و...
به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (ایرید)، اولین پروژه...

کسب تندیس هفتمین همایش ملی کیفیت توسط ایرید

شرکت ایرید با حضور درهمایش ملی کیفیت  که با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان برگزار گردید، موفق به کسب تندیس این همایش شد.

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (ایرید)، هفتمین همایش ملی کیفیت با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی در روزسه شنبه، هفتم شهریور ماه سال جاری در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار گردید.

این همایش برای ارج نهادن به زحمات مدیران، کارشناسان و متخصصانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول مرغوب یا ارائه خدمات ارزنده نقش داشته و به دنبال تأمین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آنها هستند، با ایجاد بستری علمی و آموزشی، به پایش کیفیت و مشتری مداری آنها پرداخت.

همچنین دراین رویداد به تحلیل رویکردهای نوین استانداردسازی، بررسی و تبیین روش‌های دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، نقش کیفیت در ارتقاء سطح بهره‌وری سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، نقش رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری پرداخته شد.

شرکت ایرید به عنوان تنها تولیدکننده سو زن ریلی در کشور، در این همایش حضور یافت و با کسب امتیازهای قابل توجهی در شاخص های مشخص شده، مانند: مدیریت بهینه سرمایه انسانی، مدیریت کیفیت جامع، مدیریت و رهبری سازمان، مشتری مداری، طراحی و ارائه محصولات و خدمات، منابع و زیرساخت ها و … موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر این همایش گردید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *