- صفحه نخست
- محصولات
سوزن
مجموعه دستگاهی که باعث هدایت قطار از مسیر مستقیم به مسیر...
اجزای سوزن
سوزن از مجموعه قطعات فورج شده، ریخته گری شده، ماشینکاری...
سیستمهای اتصال
سیستم اتصال در سوزن متشکل از پیچ تراورس، انواع واشرهای فنری، پابند...
بافراستاپ
بافر استاپ وسیله ای است که در انتهای خطوط ریلی نصب میشود...
سیستم درز انبساطی ریل
یکی از مهمترین سیستم های مورد استفاده در زیرساخت های حمل و نقل ...
- خدمات
- اخبار و مقالات
- پروژهها
- درباره ما
- تماس با ما
- همکاری با ایرید
- > اخبار و مقالات
- > تأییدیه متروی تهران بر جدیدترین دستاورد ایرید

مطالب مرتبط
تأییدیه متروی تهران بر جدیدترین دستاورد ایرید
گزارش رسمی متروی تهران از عملکرد موفق تکهمرکزی بومیسازیشده ایرید، نشاندهنده کیفیت بالا، پایداری ساختاری و رضایت کامل از این دستاورد جدید صنعت ریلی کشور است.
بهگزارش روابطعمومی شرکت دانشبنیان گسترش صنایع ریلی ایران، دکتر محمد کلامی، مدیرعامل شرکت دانشبنیان ایرید از ثبت عملکرد موفق تکهمرکزی بومیسازیشده طرح اتریشی در خط یک متروی تهران خبر داد و گفت: بر اساس گزارش رسمی مدیر مهندسی خط و ابنیه شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه، نمونه تکهمرکزی نصبشده در پایانه فتحآباد، پیش از نصب دارای میانگین سختی ۲۱۱ برینل بوده است که پس از گذشت ۲۸ روز از تاریخ بهرهبرداری و عبور حدود ۰.۴۳ میلیون تن بار محوری معادل (MGT)، میزان سختی آن در مسیر حرکت چرخ به ۳۷۱ برینل افزایش یافته است.
وی، گفت: این گزارش نشاندهنده کیفیت بالای محصول، پایداری ساختاری و رضایت کامل کارفرما از عملکرد تکهمرکزی بومیسازیشده ایرید است.
مدیرعامل شرکت دانشبنیان گسترش صنایع ریلی ایران، با درخصوص مشخصات فنی این قطعه، گفت: تحمل بار محوری ۱۸ تن درحالیکه نمونه اصلی ۱۴ تن است؛ سرعت عبوری ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مقابل ۸۰ کیلومتر در نمونه اصلی و طراحی و ساخت براساس استانداردهای اروپایی EN از ویژگیهای جدیدترین دستاورد شرکت دانشبنیان گسترش صنایع ریلی ایران است.
کلامی تأکید کرد: تکهمرکزی بومیسازیشده ایرید نهتنها از نظر سختی، بلکه از نظر دوام، ایمنی، هزینه و چرخه عمر نیز عملکردی بهتر از نمونههای اصلی دارد؛ چراکه پیش از آغاز طراحی، نقاط ضعف نمونههای خارجی بهصورت دقیق شناسایی و در فرآیند مهندسی اصلاح شدهاند.
وی در پایان یادآور شد: موفقیت این طرح، گامی مهم در مسیر خودکفایی صنعت ریلی کشور و کاهش وابستگی به قطعات وارداتی به شمار میرود و ایرید آماده انتقال دانش فنی و گسترش تولید انبوه این محصول در دیگر پروژههای مترو و راهآهن کشور است.
