- Home
- Products
Turnout
A set of devices that guide the train from a straight track to a branching track.
Turnout Pieces
The Turnout consists of a set of forged, cast, machined, welded, etc. parts.
Connection Systems
The connection system in the needle consists of a screw, a variety of spring washers, spring ties, etc.
- Single Turnout
- Crossover
- Scisser Crossover
- Double Junction
- Special Turnouts
- Frog/Crossing
- Switchrail/Toungne
- Stock Rail
- Cheak Rail
- Beares/Sleepers
- Slide Chair
- پیچ تراورس
- spring washer
- SKL/Vossloh
- پابندهای K
- فیش پلیت
- انواع پیچ و مهره
- ساپورت گاردریل
- صفحات فلزی استاندارد
- انواع پدهای لاستیکی و پلاستیکی
- سیستم قفل با قابلیت تبدیل به نوع الکتریکی
- سیستم ضد خزش (پین و فورک)
- Services
- News and Articles
- Projects
- Irid Group
- Contact Us
- Cooperation
- > News and Articles
- > Irid’s CEO’s interview with the online investment world analytical news site

Related Articles
No data found
Irid’s CEO’s interview with the online investment world analytical news site

Job creation is the most important advantage of localization in the railway industry
CEO of Iran Railway Industries Development Company said: The most important advantage of domestication; Creating employment, eliminating the need for the country to import needles, preventing the outflow of foreign currency and in the future, earning foreign currency from the place of export of products and parts. This product is one of the strategic products and if it is not replaced regularly, it will be difficult to operate the railway lines.
Mustafa Bahrami in an exclusive interview with the online investment world analytical news site; Pointing out that the main activity of the Iran Railway Industries Development Company is dedicated to the production of needles, which were previously assembled in our country, but due to the beginning of the self-sufficiency movement and domestication of parts, the most important part is the central piece of the needle, which is defined as the first strategic part. and entered the casting stage by using the capacities of the country and with the cooperation of large steel companies, he further said: تمام مراحل مهندسی این کارها شامل ماشینکاری، طراحی، مدلسازی و… در شرکت گسترش صنایع ریلی ایران انجام شده و در همین راستا داخلی سازی قطعات سوزن مثل فنر سوزن در دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر این، شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با شرکت ذوبآهن اصفهان دو پروژه را به منظور گسترش دایره تولیدات و فعالیتهای خود نیز تعریف کرده است.
وی افزود: سال گذشته پروژه تولید ریل زبانه با همکاری دو شرکت اجرا شده و پروژه فورج نیز از آذرماه امسال اجرایی خواهد شد. موضوع ساخت پرس و تجهیزات فورج زبانه با همکاری یک شرکت دانشبنیان آغاز شده و تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا آخر آذرماه اجرایی خواهد شد. این پروژه ملی نیز تا آذرماه افتتاح شده و کمک شایانی به بازار داخلی خواهد کرد. یکی دیگر از اقدامات شرکت گسترش صنایع ریلی ایران، جوشکاری ریل به تکه مرکزی است که به تکنولوژی خاصی نیاز داشته و مستلزم داشتن دانش و تکنولوژی خاصی است. خوشبختانه این شرکت در این زمینه نیز موفق بوده و به عنوان یکی از طرحهای نوآور سال 1400 در کل کشور معرفی شد.
بهرامی اضافهکرد: مهمترین مزیت داخلی سازی؛ ایجاد اشتغال، بینیاز کردن کشور از واردات سوزن، جلوگیری از خروج ارز و در آینده ارزآوری از محل صادرات محصولات و قطعات میباشد. این محصول در شمار محصولات استراتژیک بوده و اگر بهطور مرتب جایگزین نشود، بهرهبرداری از خطوط راهآهن دشوار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران افزود: با تقویت واحد طراحی و مهندسی شرکت و با اتکا به جوانان و متخصصان داخلی، ساخت داخل بر مبنای مطالعات علمی شروع و ادامه پیدا کرد و در این راستا یکی از پروژههای شرکت در سال 1400 دانشبنیان کردن محصولات بود که با همت و تلاش انجام شده از سوی این شرکت و پیگیریهای مداوم به نتیجه رسید. خوشبختانه شرکت گسترش صنایع ریلی ایران از همان ابتدا در این مسیر حرکت کرده تا از مزایا، حمایتها و پشتوانههای علمی بهرهمند باشد و در تلاش است تا سطح دانش خود را ارتقاء بخشد.
بهرامی تصریحکرد: توسعه ساخت داخل موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم شده، چراکه این صنعت نیاز به پیمانکاران و تامینکنندگان متعددی دارد. بدیهی است، با توسعه ساخت داخل، هم عمق دانش تولید سوزن و توسعههای آتی میسر خواهد شد و هم فرصت اشتغال برای جوانان و متخصصان را در این حوزه فراهم خواهد کرد. ناگفته نماند، هماکنون بیش از 50 شرکت به عنوان پیمانکار و تامینکننده با این شرکت همکاری دارند.
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران تاکیدکرد: در سال گذشته برنامهوبودجه تولید و فروش شرکت خوشبختانه محقق شد، اما متاسفانه هم در سال گذشته و هم امسال با چالشهایی روبهرو بوده و هستیم که ادامه تولید را دشوار میکند. برای مثال، هماکنون اکثر شرکتها از قطعات خارجی وارداتی استفاده میکنند، در حالی که قطعات داخلی از استانداردهای کافی برخوردار است. از طرفی، این موضوع موجب ورود شرکتهایی شده که فاقد خدمات پس از فروش و گارانتی هستند، در حالی که شرکتهای داخلی هم خدمات بهینهتری ارائه میدهند و هم هزینه کمتری از مشتریان میگیرند. قابل ذکر است، یکی از مهمترین مشکلات این شرکت و شرکتهای مشابه، کمبود نقدینگی است که در بلندمدت موجب اختلال در فرآیند تامین مواد و قطعات تولیدی خواهد شد. علاوه بر این، یکی دیگر از مشکلات تولیدکنندگان به موضوع واردات غیرقانونی و کمبود نقدینگی بازمیگردد که امیدواریم این موضوع با تدابیر مناسب مسئولان برطرف شود.
وی مطرحکرد: حضور در نمایشگاهها از جهت آشنایی تولیدکنندگان با پیشقدمان حوزه فعالیت خود و پیشرفت شرکتهای مختلف، اثربخش است. به عبارتی دیگر، نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است تا شرکتها و تولیدکنندگان، توانمندیهای خود را به نمایش گذاشته و از فرصت رایزنی با دیگر فعالان اقتصادی بهره گیرند. امید است، با رفع تحریمها زمینه برای گسترش نمایشگاهها و ارتباط با شرکتهای خارجی فراهم شود.
Post Views: 71