دسته‌بندی‌ها

 مطالب مرتبط

دانشجویان دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران در روز...
نوروز ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و...
به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (ایرید)، اولین پروژه...
بنا به گزارش روابط‌عمومی شرکت گسترش صنایع ریلی ایران، روز یکشنبه، بیست...

جهش صنعت ریلی سیاست جدید شرکت راه‌آهن

جهش تولید صنعت ریلی کشور

به نقل از دنیای اقتصاد : مدیرعامل راه‌آهن در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان، با حضور در ایستگاه راه‌آهن رشت، از بخش‌های مختلف این ایستگاه بازدید کرد.

در ادامه این بازدید، جلسه شورای مدیران اداره کل راه‌آهن شمال ۲ با حضور دکتر سید میعاد صالحی، مدیرکل و جمعی از معاونان این اداره کل برگزار شد. سید میعاد صالحی در این جلسه با بیان اینکه سیاست‌های جدید در راه‌آهن بسیار شفاف و در راستای جهش صنعت ریلی است اظهار کرد: صنعت حمل‌ونقل یکی از موضوعاتی است که می‌تواند موجب اقتدار کشور شود و مهم‌ترین شیوه آن هم قطعاً حمل‌ونقل ریلی است.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: دولت سیزدهم به‌ویژه رئیس‌جمهور محترم و وزیر محترم راه و شهرسازی به توسعه حمل‌ونقل ریلی توجه زیادی دارند. وی افزود: تمام توان خود را برای جهش صنعت ریلی به کار خواهیم بست و در این حوزه اقدامات و اصلاحات زیادی انجام خواهد گرفت. معاون راه و شهرسازی ادامه داد: در سال‌های گذشته تصمیمات بر زمین‌مانده زیادی در راه‌آهن انباشته شده و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا مشکلات باسابقه بلندمدت را یک‌به‌یک حل کنیم تا عقب‌ماندگی‌هایی تاریخی جبران شود.

دکتر صالحی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات کارکنان شرکت تراورس گفت: در گام اول سعی شد تأخیر پرداخت حقوق کارکنان تراورس جبران و حقوق‌ها به‌موقع پرداخت شود. در گام دوم باتوجه‌به وظایف مهم شرکت تراورس، تلاش بر این است که این شرکت به راه‌آهن بازگردانده شود تا بتواند نقش خود را به‌درستی انجام دهد و انگیزه کارکنان آن نیز افزایش یابد. معاون راه و شهرسازی همچنین بر رعایت استانداردهای ایمنی برای افزایش رفاه مردم، لزوم توجه به استانداردهای بهره‌برداری در افتتاح پروژه‌ها و تربیت جانشین در منابع انسانی تاکید کرد.

وی افزود: باوجوداینکه راه‌آهن ایران قدمت تاریخی نزدیک به صدسال دارد اما به جایگاه خود نرسیده است که در تلاش هستیم باهمت تمام کارکنان و مدیران، راه‌آهن به جایگاه واقعی خود برسد.

منبع : دنیای اقتصاد

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *